Ik wil graag een Samsung galaxy ace maar ik kan niet omgaan met touch kan ik beter een BlackBerry Curve 3G halen?

Mijn vorige telefoon met touch is al helemaal naar de maan!
een curve heeft ook leuke dingen
dus kan ik toch een ace kopen of toch een BlackBerry Curve 3G?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je graag de samsung galaxy ace wilt zou ik je gewoon aanraden ermee leren om te gaan, maar als jij dat niet wilt is een BlackBerry de beste telefoon omdat je niet met touch kan omgaan ( mijn mening ) omdat het een qwerty toetsenbord heeft.
Alleen een tip de BlackBerry Bold toetsenbord typt lekkerder dat weet ik uit eigen ervaring en dat heb ik ook van meerdere mensen gehoord.

Hoop dat je wat kan met mijn tips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
curve typt fijner vinden de meeste mensen, bold is wel beter.
Ik heb persoonlijk de Ace ook en vind hem heel goed! Blackberry vind ik dan weer wat minder...

Als je je screen kapotmaakt zijn er 2 dingen die je moet doen:
-Voorzichtiger mee omgaan (de Ace is gevoelig, met een hele zachte aanraking werkt is al prima!)
-Een screenprotector (+beschermhoesje erom) er op doen.
Als je dan nog wat sloopt ben je best knap ;)

Zie bronnen, deze had ik gekocht. Beste prijs voor zover ik weet. De telefoon was destijds het goedkoopst bij Belsimpel.nl (als je hem ook los koopt). Goedkope en per maand opzegbare abbo's kun je het beste bij Ben.nl afsluiten (als je die nog moet hebben).

Succes!