Bestaat er een mobiele display die bestanden van je harde schijf kan afspelen?

Ik heb een harde schijf (Western Digital) waar ik enkele films op heb staan. Binnenkort ga ik op vakantie dus het zou handig zijn als ik geen zware laptop mee hoef te nemen, maar een soort tablet achtig apparaat waar ik mijn schijf in kan pluggen via een USB ingang. Bestaat dit? Zo ja, waar zijn deze te vinden? Weten jullie misschien een model/merk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn ook draadloze harde schijven te koop. hiermee kan je dus draadloos je telefoon of tablet mee verbinden. hier een voorbeeldje van zo'n harde schijf. Bronnen:
- http://www.hardeschijfstore.nl/product/312137/seagate-wireless-plus-1-tb.html

Antwoorden (1)

Je kan gewoon een tablet meenemen met een OTG (on the go) USB-aansluiting. Let wel dat je batterij van je tablet heel snel leeg gaat als er een harde schijf aanhangt. Misschien dat je zelfs één film niet eens kan uitkijken.