Hoe kan ik mijn tablet resetten??

Ik heb een Point of View Mobii 7 Generatie 2 tablet.
Nu wilde ik apps naar de SDCARD verplaatsen en bleef ie vastzitten dus drukte ik de resetknop achterop in.
Alleen blijft nu vastzitten bij het opstarten...
Hij heeft 4 knoppen: Aan-uitknop, terugknop, thuisknop en eentje voor extra opties. Hoe kan ik met deze knoppen hem een hard reset ofzo geven? Of anders de software opnieuw installeren via de computer?? Pls help! Kan hem nu niet meer gebruiken!!(op de fotos staan de knoppen..)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb dan een grotere/nieuwere versie, maar wel een PoV tablet ook. Toen ik de mijne kocht was hij gereset en moest ik via de computer eerst de firmware erop zetten met een programma'tje genaamd Livesuit. Als het goed is staat in je handleiding de exacte link naar de firmware download website.

Het probleem met dit soort tablets is wel dat, elke keer als er een nieuwe Android versie uitkomt, je je tablet moet resetten en de nieuwe firmware er met Livesuit op moet zetten. Hij kan niet rechtstreeks updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa.... het enige probleem is, die van mij is tweedehands, en er zit geen handleiding bij...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar mijn computer herkent mn tablet wel, en ik heb ook de firmware er al opstaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe heb je hem dan gereset??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ooh en de computer herkent hem niet eens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn tablet niet hoeven resetten, ik kreeg hem zo in de verpakking. Het enige wat ik moest doen was de firmware erop zetten. Maar herkent je computer hem nou wel of niet? Want als hij niet eens herkent wordt zou ik eigenlijk niet weten waar je zou moeten beginnen.. Je kunt Point of View ook even een mailtje sturen en om uitleg vragen, ze geven meestal binnen een paar dagen antwoord. Ik denk wel dat je dan exact moet weten wat voor type tablet je hebt. Dit staat meestal ook wel op de achterkant van je tablet.
Je moet de volume knop naar beneden en de aan/uit knop een aantal seconden tegelijk indrukken als de tablet uitgeschakeld is. Je krijgt dan de bootloader van android te zien. Je kunt in de boot je tablet terugzetten naar fabrieksinstellingen. Je kunt met de volume knoppen naar boven of naar beneden gaan in het menu en met de aan/uit knop selecteer je de keuze.