Tuurlijk blijven ze bestaan, maar of ze op jouw iOS device blijven staan is mij niet duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Iphone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een iOS device...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja.. maar ik bedoel als ik hem nu untethered wil gaan jailbreaken.. blijven mijn dingen erop staan enzo? niet dat ik weer alles opnieuw erop moet zetten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, voor de zekerheid kan je het beste een paar forums bekijken of raadplegen.
Ik hoop ook een iPhone 4 .
En gejailbreakt met greenpoisen.
Bij mij bleef alles er opstaan.