wat zijn jullie ervaringen met de provider sizz ?

wat ijn jullie ervaringen met de mobile provider sizz en het netwerk van vodafone internet snelheid kwaliteit ontvangst met bellen de sizz app en de klantenservice vermeld ook even je woonplaats dan kan ik de verschillen zien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vodafone is hier gewoon goed te noemen, overal bereik en internet ( ook al gebruik ik dat zeeeeer weinig ) is ook gewoon ok.

Ik ga liever niet vertellen wat mijn woonplaats is, niet iedereen gaat het aan dat ik vlakbij de stad groningen woon.

Voor wat sizz betreft tja daar kan ik je weinig over vertellen.
Heb wel een andere vraag voor je gevonden, zie bron.
Let wel dat deze al een jaar oud is, dus mischien niet geheel meer relevant.