Hoe gaat het als je een iPhone en een iPod touch op 1 computer hebt?

Ik heb al een iPod touch 3 en ben er erg blij mee.
Morgen krijg ik een iPhone 4. Nu wil ik die met dezelfde computer gaan synchroniseren.
Nu heb ik op de touch al 26 gb aan muziek. Dus dus wil ik niet op de iPhone hebben.
Houd iTunes dat netjes uit elkaar?
Ik heb hier al op zitten Google-en, maar het lukt me niet iets te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij hebben 2 iPod touches en een iPhone 4 en dat houd hij allemaal prima uit elkaar geen probleem. Hij geeft je iPhone een "naam" dus zo onthoud hij het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak een extra gebruikersaccount aan in windows. Installeer op de extra account de dingen van je iphone.
Doe ik zelf ook :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ITunes kan meerdere iDevices tegelijk beheren. Je kan alles zelf instellen voor je aan deslag gaat. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I tunes houdt muziek wel netjes uit elkaar maar de Apps die je op je iPod touch hebt wordt wel automatisch gekopieerd naar je iPhone 4 dat heb ik Zelf ook.