Ik wil WhatsApp downloaden alleen hij zegd fout met downloaden terwijl er genoeg ruimte is hoe kan ik dat oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou kunnen liggen aan de versie van je besturingssysteem. Vaak is het zo zou dat de verouderde versies whatsapp niet ondersteunen. Je zou eens kunnen kijken of je een update kan uitvoeren. Dit kan je meestal zien bij instellingen.