Wat bedoel je precies met tabbladen?
Bedoel je toevallig het begin scherm? Met de witte puntjes er boven waar je door heen kunt scrollen?

Als dat zo is dan is het antwoord: Door er een andere launcher op te zetten.
Ik ga even zoeken welke Launcher ook weer, laat het zo weten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gevonden: Launcher pro, hier kun je zelf instellen hoeveel homescreens je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je de Internet Browser bedoeld
Ga naar de browser klik op de. Menu toets(linkse knop naast de terugknop) en dan Vensters
Dan kun je kiezen om een nieuwe tabblad te maken

Je kan ook net als in een echte internet browser tabbladen gebruiken:
Download dan Dolphin Browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dolphin browser is inderdaad een fijnere en sneller browser dan de standaar browser
kan toch ook gewoon met de stock launcher, tot een bepaald maximum, gewoon op t bureaublad de 'uitzoom' beweging maken en dan kun je schermen toevoegen. ander zou het kunnen met een launcher inderdaad, maar daar wordt een galaxy y niet sneller op.