passen de iPhone 4 hoesjes op de nieuwe iPhone 4S?

ik veronderstel van wel maar ik wil zeker zijn.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet allemaal! De volumeknopjes en de tril-knop zijn namelijk een klein beetje verplaatst. Hoesjes met genoeg ruimte rond de knopjes zullen wel passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja deze passen, apple heeft de afmetingen van de 4s precies hetzelfde gehouden als de 4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De strakkere cases met kleinere openingen passen vaak niet, omdat de knopjes net wat verder naar het midden zitten.