waarom heb ik geen google play op mijn telefoon?

Ik heb de oude telefoon van mn zus gekregen de htc desir geloof ik, maar ik kan de google play niet vinden, dat is raaf want die stond er wel op toen mn zus hm had

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had dat vroeger met mijn Samsung. Bij mij was het een ander icoontje. Marketshop of zoiets.

Antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk een factory reset gedaan en dus is het originele OS weer actief. Toen dat op de markt kwam heette het waarschijnlijk "market" ipv "google play". Dus zoek daar eens naar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
net als net als taurusnl al zei. als dat niet werkt kunt u proberen om google play store te downloaden via het internet. maar u kunt ook kijken bij: instellingen, vervolgens naar meer, systeembeheer en daat ziet u Applicatiebeheer. klik daarop en ga naar GEDOWNLOAD scrol naar beneden naar de g, vervolgens moet u google play store zien. als dat niet het geval is dan zou ik het downloaden via het internet. de bron is hieronder