Hoe verplaats ik apps naar mijn micro SD kaart (Android 4.4.2)?

Ik bezit sinds kort een Acer Liquid E600 smartphone met een intern geheugen van 4,00 GB en de mogelijkheid dit uit te breiden naar 32,00 GB d.m.v. een micro SD Card. In mijn oude GSM zat een micro SD Card vab 4,00 GB, die ik in de E600 heb gestoken. Daar op mijn intern geheugen slechts nog 465 MB beschikbaar is, wou ik apps en data naar de SD Card overhevelen. Dit lukt bij geen enkele app (behalve Firefox), deze functie is grijs gekleurd (niet beschikbaar). Ik heb ergens gelezen dat dit door Google is ingesteld om privacy redenen. Niettemin zou ik deze functie toch graag benutten, want uitbreiden van het geheugen naar 32 GB heeft niet veel zin als je er niks kan naar overzetten. Bestaat er geen mogelijkheid (ingreep, speciale app...?) om dat toch te doen? Weliswaar zonder mijn toestel te moeten "rooten", want aan dat avontuur wil ik niet beginnen.
Graag jullie advies terzake

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

daar is een app voor (App manager 3) mijn vader heeft hem op zijn acer liquidz500 misschien dat het ook bij de e600 lukt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze app werkt bij mij in de Acer E600 ook niet. Op geen enkele
wijze kan ik een app verplaatsen