Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zorg je ervoor dat je smartphone zich niet update?

vorige week deed mijn smartphone heel raar. ik moest elke dag mijn gsm 2 a 3 keer opladen (van 0% naar 100%). ik woon dus in arcen (gemeente venlo) en volgens de klantenservice moest ik naar servicepoint in heerlen. gelijk een heel dagje uit van gemaakt. volgens Vodafone moest er een nieuwe software op. als het moet, dan moet het. later bleek dus, dat mijn samsung automatisch nieuwe updates binnen haalt, en dat trekt de hele accu leeg. hoe zorg ik ervoor dat de gsm geen updates binnen haalt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je bedoeld dat hij steeds op nieuwe updates controleert ?
In dat geval ga je naar instellingen> over de telefoon> software -update> automatische controle en daar het vinkje bij weghalen. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De functie automatisch updaten uitschakelen, dit is te vinden bij de instellingen op je smartphone. ook kan je de automatische controle functie uitzetten hierdoor controleert hij niet meer op updates en installeert hij ze niet meer automatisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding