Als ik de oplader eruit en erin doe gaat mijn galaxy 3s weer een tijdje opladen en vervolgens weer ontladen. Hoe kan ik dit verhelpen?

Sinds eergister doet mijn s3 heel vreemd. Welke oplader ik ook gebruik geeft die aan dat die aan het opladen is. Dit doet die dan ook, maar na paar minuten gaat die zich ontladen terwijl er staat dat die aan het opladen is. Als ik de oplader eruit en erin doe gaat die weer een tijdje opladen en vervolgens weer ontladen (ook als internet etc uit is of als de telefoon uitstaat). Hoe kan ik dit verhelpen? Ik wil mijn telefoon gewoon normaal kunnen gebruiken. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo ik heb het zelfde probleem heb alles geprobeerd ik stel dit voor mocht je een abonnement hebben afgesloten en de telefoon is wel ofniet verzekerd kan je altijd naar de provider gaan en hun het laten opsturen want je hebt zegmaar 2 jaar fabrieks garantie en dan moeten ze het repareren. En fabriekgarantie is gratis

Mochten ze het niet kunne repareren omdat je dat niet hebt of wat dan ook stel ik voor een accu oplader te kopen voor sgs 3 en een extra accu die accu oplader zelf kost 12 euro en nieuwe batterij 20 euro

De probleem hiervan is weet ik zelf heb elke forum afgegaan de meeste zeggen ligt aan de moederbord of USB poort is kapot ik zelf zou ook naar de winkel gaan omdat ik recht heb op fabriek garantie en had ehm niet verzekerd maar fabriek garantie heb je 2 jaar maar liet ehm de dag daarvoor dat ik wou gaan vallen dus was niet meer gegaan omdat ze denken dat het door de val komt hopelijk help dit je