hoe verlaag ik het cpu van een spel op eenandroid device?

ik heb een samsung galaxy s advance en ik heb er het spel: backstab op maar als ik het start doet hij alles normaal maar na de intro film van het spel krijg ik gwn zwart beeld hij stopt gwn ineens, ik heb bij mijn taakbeheer gekeken en dan actieve applicaties en daar staat RAM: 19,52MB en CPU:48,43% het staat in het ROOD aangeduid omdat het veel verbruikt maar hoe kan ik het cpu verlagen zodat ik het spel misschien wel kan spelen? of hoe komt dit probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat komt niet door je telefoon. Die zou zo een spel makkelijk aan moeten kunnen. Het komt door de app zelf, dit spel heeft soms moeite om de dual core te herkennen en Android versies van 2.3 en hoger 'killen' die taak dan.

Met andere woorden: is een bug van dat spel. Niet je telefoon en kun je nog even niets aan doen tot er een update komt van de maker.