Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil binnenkort een prepaid blackberry kopen. Op de blackberry zit Wi-Fi. Maar dan kan ik toch wel gewoon internetten?

Het blijkt dat je dan niet op internet kan omdat ik geen abonnement heb. Ik weet dat ik niet kan pingen dan, maar met Wi-Fi kan je toch gewoon internetten in ruimtes met onbeveiligd internet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
784

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, dat kan. Kan ik ook met mijn prepaid iPhone zoals je ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Met wi-fi kan dat.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja, dat kan. Je kan via je provider internetten waar je maar wilt, Maar omdat je geen abonnement hebt met onbeperkt internetten kost dat geld. Je kan ook internetten in onbeveiligde ruimtes met WiFi of bij jou zelf thuis waar je ook bereik hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WiFi kun je gebruiken als je toegang hebt tot een WiFi-router met internettoegang. Veel mensen hebben dat thuis. Je kunt ook internetten in de McDonalds, maar meestal zul je geen (onbeveiligde) WiFi-router kunnen vinden die je kunt gebruiken. Je kunt beter een data-abonnement hebben bij je gsm-provider. Dan kun je overal internetten. WiFi is meestal wel sneller. Pingen kun je alleen direct tussen twee Blackberries.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding