Wat is de beste (geteste) Android telefoon op dit moment?

Welke telefoon met besturingssysteem Android is op dit moment de beste keus?

Bijvoorbeeld uit test of recensie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt er helemaal aan hoeveel je er voor wil uit geven.

HTC strijkt momenteel wel boven aan qua Android toestellen.

Aangezien je budget:

Laag(~€220): HTC Wildfire ( gister aangeschaft, super toestel zeker voor zijn prijs!)

Gemiddeld((~€350): HTC Desire

Hoog:(~€450): HTC Desire HD

Prijzen ervan uitgaand dat je ze los koopt en goedkoopste opgezocht middels http://tweakers.net/pricewatch/

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De best geteste hoeft voor jou niet perse de beste te zijn. Je moet voor jezelf even nagaan wat je wensen en wat je wilt met de telefoon. Dan kan je kijken op welke eigenschappen een telefoon het best bij jou past. Voor mij was het de blackberry, maar anderen zweren weer bij de iphone of de HTC. Misschien moet je dus even op een rijtje zetten voor jezelf welke eisen je stelt aan een telefoon en dan kun je op internet wel toestellen vergelijken met elkaar en dan tot de voor jou , beste keus komen die vaak los staat van het best geteste toestel. Succes met je zoektocht :)