Hoe zet ik fotos van mn laptop naar mn iphone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met zo'n handig kabeltje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via itunes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe moet het via itunes?
paulus811
11 jaar geleden
en even zoeken in GV, deze vraag is al een keer of tig voorbij gekomen. Zelfs eerder vandaag nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa maar er staat van ga naar fotos op itunes maar ik heb geen tabje waar fotos staat ?

Antwoorden (4)

Zoek eens naar de app : Dropbox. Vind dit zelf een hele handige app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mailen simpel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via kabel
Je zit gewoon je iphone als mapje net als een geheugenkaart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via iTunes. Je kunt foto's importeren naar iTunes, en dan je iPhone/iPod/iPad synchroniseren en ze staan erop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt foto's vinden als je op je divice klikt (iPod/iPad/iPhone) en dan staat daar ergens 'foto's importeren'