Ik verbruik ongemerkt veel internet MB's zonder dat ik iets doe, wat kan ik anders instellen?

Ik heb een iphone 5s en ik verbruik ongemerkt veel internet MB's zonder dat ik mijn telefoon gebruik. Staat er iets verkeerd in de instellingen of waar ligt dat aan? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Hallo,

Beste is om zo een app op je telefoon te installeren.

https://itunes.apple.com/ca/app/my-data-manager-track-your/id477865384?mt=8

Je kan dan precies zien, welk app het meeste data verbruikt en daar actie op nemen.
Je kan de app die teveel MB gebruikt uitschakelen.

Voor zover ik weet zijn er ook geen interne apps van IPhone zelf die dataverbruik per app kan weergeven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je je wifi wel aan ?
En ingesteld dat hij automatisch je bekende wifi verbinding(en) maakt
data roaming kan uit die gebruik je waarschijnlijk in het buitenland.
Voor de rest is die app in ander antwoord erg behulpzaam bij het uitzoeken welke app data vreet
ook heeft je provider waarschijnlijk wel een data bijhoud app ?
capthavoc