Kan iemand mij helpen aan een hoesje voor mijn Samsung Galaxy S?

Ik heb een aantal dagen een nieuwe Samsung Galaxy S. Nu ben ik op zoek naar een hoesje om hem te beschermen. Ik doe hem nu in een kleine sok, maar dat werkt niet goed.

Ik weet dat er ontzettend veel hoesjes zijn, maar daar zitten allemaal vervelende zaken aan voor mij, zoals magneten, omklapbare delen en een koord waar je aan moet trekken om de telefoon omhoog te liften. Ik ben op zoek naar een normaal hoesje, waar hij in en uit kan schuiven (dus zonder zo'n beschadigend koord).

Ik heb één hoesje gevonden, en dit is precies wat ik zoek. Zijn er nog andere alternatieven? Marktplaats heb ik al uitgeplozen, en daar staat vrij weinig op.

http://www.pdashop.nl/product/112125/101557/4401/category-4214-smartphones-pda-s/samsung-genuine-leather-case-black-samsung-galaxy-s.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Hier heb je ze ook, deze heb ik ook voor mijn Galaxy besteld. De binnenkant is lekker zacht!
http://www.gsmbuddy.nl/hoesjes-samsung-samsung-i9000-galaxy-straight-leather-case-p-650.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt dit hoesje ook een beetje? Dus dat de telefoon niet uitsteekt of andere gekkigheid? Dit is gewoon een in- en uitschuifhoesje zonder koord of iets dergelijks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit is zonder hoesje. Het heeft aan de zijkant wel van die inkepingen zodat je de Galaxy er snel uit kan halen zegmaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoesje=koordje

Andere antwoorden (3)

ik heb daar ook naar gezocht en ben geslaagd op de vrije markt in cuijk.Er is ook zo n markt in brunssum en overpelt{B}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eens op Ebay. Daar heb ik ook mijn hoesje besteld. Aamnbieders in Hong Kong zijn vaak heel goedkoop. En als je betaalt met PayPal loop je ook weinig risico.
bamibal
13 jaar geleden
Kijk eens naar een van deze websites: www.unigsm.nl, http://www.amltelecom.com/kleinhandel, www.mobilesupplies.nl, www.mobielbereikbaar.nl, www.mobielkoopjes.nl, www.erhantelecom.nl.