Batterij iphone 5s gaat snel leeg. Is dit een normaal batterij gebruik?

Sinds een paar dagen gaat mijn iphone erg snel leeg. Als ik hem van 8.00 tot 16.00 niet gebruik, wifi data etc.. Alles uit is hij om 4 uur nog maar 60%. Is dit normaal? En hoekan ik dit eventueel verbeteren?
Zie hier het batterij gebruik:
http://nl.tinypic.com/r/xl9hf4/8

http://nl.tinypic.com/r/2ij5bex/8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Een goeie battery app is zeker handig om iets meer inzicht te krijgen
ik raad batterydoktor aan de gratis versie is al vrij goed
maar ook de regel, pas aan de oplader als hij onder de 20% is een goeie regel
hij wordt dan vollediger geladen.
maar het is gewoon standaard dat iphone accu niet een hele dag mee kunnen
is tenminste mijn beleving met mijn iphone 4s.

De beste oplossing die ik kon vinden was een accucase
zie link
(niet perse deze kleur of van deze website maar als voorbeeld.

accucase iphone 5s is een goeie zoekterm

ik heb ze ook wel eens bij marktplaats gezien tijdens een speciale actie met coupon
dus je kan er eens op letten ?
ik vind deze zoveel handiger dan een losse lader of losse accu in je zak
hij wordt wat dikker maar ik vindt de grip geweldig
tip: koop er 2 van als je er korting op kunt krijgen.
zit je nooit meer zonder juice.

Let op, je kan ze ook krijgen met geen zijkanten maar eerlijk gezegd heb ik het idee dat die dingen behoorlijk link zijn
er hoeft maar iets tussen te komen en je batterij plug zit vast in je laadpunt.
of erger

waar je even rekening mee moet houden
of deze case iphone certified zijn (dat maakt ze meteen een flink stuk duurder)
maar de garantie van je iphone kan daardoor in gevaar lopen.

Eerlijk gezegd gebruik ik gewoon wat goedkopere modellen
maar dat is wel voor de iphone 4s waar de apple care garantie toch al van verlopen is, ik heb er verder nooit problemen mee gehad.
de iphone 5 schijnt vanwege die plug er toch iets gevoeliger voor de melding
this device is not apple certified
Maar bedenk wel dat geldt voor al die accu, ook de losse, dus gebruik je nu al zoiets op dit moment
Dan zou een case ook prima moeten werken.

Toegevoegd na 7 minuten:
ik zag onderaan in de link en beschrijving product
De melding Dit product is compatibel met (iOS 7.0, iOS 7.+): iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 5C
Dus vraag eventueel aan de verkoper (ook als je er eentje vindt op een ander site of deze ook IOS8 aankan.
voor mijn iphone 4s waar nu ook IOS 8 op zit maakt die schijnbaar niet uit
maar of dit ook geld voor de iphone 5 is maar even de vraag

het ligt echt aan het verschil van aansluiting
capthavoc
9 jaar geleden
Maak je batterij is helemaal leeg, 0% en laad je telefoon op tot 100% terwijl hij uit staat. Dit lost vaak het probleem op bij de nieuwere modellen iPhone
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk of er bepaalde functies aan staan, zoals Wifi-assistentie of Bluetooth. Deze functies slurpen veel batterij. Deze kun je dan ook beter uitschakelen. Ook kan het goed zijn om de fabrieksinstellingen te herstellen. Dit doe je door naar Instellingen te gaan, en dan bij 'Algemeen' naar 'Stel opnieuw' in te gaan en daar op 'Herstel alle Instellingen' te gaan. K=