kun je op de samsung galaxy pocket subway surfers installeren??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er bij de app staat " uw apparaat is niet compatibelet deze versie" kun je je hem niet installeren staat dat er niet dan kan je hem wel gewoon installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Compatibel bedoel ik

Antwoorden (2)

Nee, dit toestel is te zwak voor een spel als Subway Surfers je moet niet teveel verwachten van een budgettoestel.
Wil je een telefoon die Subway Surfers aankan kijk dan naar de Galaxy Fame of Galaxy Core
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik denk het niet. Ik denk dat je telefoon te oud is, want Subway Surfers is wel een redelijk grote en een app die veel verwacht van je telefoon. De lg optimus l5II kan hem wel.