is whatsapp gratis op een samsung galaxy gio?

en nou is mijn vraag ook: als je zuinig bent op je beltegoed, moet je dan wifi aan zetten op whatsapp of niet want kost dat internet want niemand hier op goeie vraag kan mij hiermee helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, het is 1 jaar gratis en daarna moet je 1 malig 1,99 betalen of niet meer update. En het kost internet maar je kan je internet uitzetten als je ergens bent waar je geen wifi heb. Dus dan moet je waar neer het kan je wifi aan zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is gratis als je wifi aan hebt staan én wifi connectie hebt.Of het gratis is zonder wifi (dus met 3G), hangt af van je abonnement. Je kunt bv in je abonnement een datalimiet hebben van 1 gig. Dan betaal je tot 1 gig niets extra's. Als je geen databundel hebt, kost whatsapp behoorlijk wat geld. hoe duur het precies is, hangt ook af van provider/soort abonnement etc. Zou je in de voorwaarden na moeten lezen. Of het gratis is, heeft niets te maken met de soort telefoon die je hebt, maar met het soort abonnement.