Ik heb nu ongeveer een jaar een mobiel bij de KPN, maar hij bevalt mij totaal niet!

Weten jullie een mogelijkheid om een nieuwe mobiel te krijgen bij de KPN. Ik heb een twee jarig abonnement.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Alleen contact opnemen met KPN kan daarin uitkomst bieden, je moet dan niet naar hun winkels gaan maar direct naar de laag er achter. (die zitten op het sation in amersfoort) als je die het lagstig maakt is er veel mogelijk. (ik weet dat omdat ik er 6 maanden heb gezeten)

Geen abonnement meer nemen zonde van je geld LEBARA is spotgoedkoop je belt altijd de eerste 30 minuten gratis van mijn 400 collegaas hebben er meer dan 300 lebara ZE ZIJN DE ALLERBESTE

Heb je al eens geprobeerd je probleem voor te leggen bij de klantenservice? Soms kunnen ze uit coulance een passende aanbieding doen voor een nieuw toestel.

hier heb je misschien ook wat aan. niet helemaal dezelfde situatie, maar wel deels. http://www.goeievraag.nl/vraag/manieren-jarig-mobile-abonnement.37641

Ja hoor je kunt een nieuw mobieltje van ze krijgen. Maar dan alleen als je je contract verlengt. En hoe duurder de telefoon is die jij wilt des te langer je abonnement zal duren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100