Waar is een ipad goed voor?

Wat zijn de functies? Is het zo dat het ongeveer gelijk is aan een laptop met betrekking tot de functies/doelen/mogelijkheden?
Zou je er dus ook word documenten kunnen opmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het is een 'draagbare' laptop, terwijl hij qua kantoor- en entertainmentmogelijkheden net zoveel kan. Het zou je laptop niet kunnen vervangen, maar je zult wel merken dat je je laptop vaker laat staan en dat je de iPad gebruikt.

Word, excel en powerpoint zijn geen probleem voor een iPad, je hebt hiervoor wel bepaalde apps nodig. Je kunt de apps van Apple zelf gebruiken, dat zijn Pages, Numbers en Keynote. Maar Essay is ook een mogelijkheid, deze biedt een tekstverwerker net als Pages en Word dat doen.

Daarnaast is het een hele andere manier van internetsites bezoeken, door de manier waarop je door de pagina's scrolt en zoomt. Dat werkt echt een heel stuk fijner dan bij welke laptop of computer dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft geen opstarttijd.
Aanzetten en je kan direct werken, mail icoontje starten en je kan direct mail lezen, is in 3 seconden geopend.

Of internet browser starten en je kan binnen 3 seconden googlen naar informatie.

Je kan binnen 3 seconden een spelletje starten en gelijk spelen.

Je kan alles zo goed als direct in tegenstelling tot je laptop of PC.

De Ipad werkt soepel, het is gemaakt om met je vingers te bedienen.

Je kan er 10 uur achter elkaar mee werken.
Je kan hem een maand standby laten staan voordat je hem moet opladen.

Je officebestanden kan je erop bewerken.

Hij is lichter dan een laptop, een website bekijken en zoomen scrollen gaat gewoon lekker.

Het is het gemak en de snelheid waar een huidige laptop niet aan kan tippen.

Meer dan 350.000 apps om datgene te kunnen doen wat jij wilt. Overal is bijna wel een app voor te vinden.

Je kan er je computer thuis mee overnemen (logmein) zodat je dingen kan doen die je op de ipad niet kan.

Snel delen van bestanden met dropbox tussen je pc en ipad.

En nog veel meer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens is het niet helemaal vergelijkbaar met een laptop. Je hebt wel een pc/laptop nodig om muziek, foto's over te zetten. Maar hij neemt zoveel functies van je pc/laptop uit handen, dan je veel minder je laptop zal pakken als je de ipad hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan hem makelijk dragen en meenemen in de auto.