Probleem met mijn Ipod 4, weet iemand wat het is?

Ik haalde hem uit mijn broekzak en het scherm was zwart en er was alleen zo'n dingetje dat hij aan het laden is aan het draaien. Verder niet, hij reageert nergens op en blijft maar 'laden/denken'. Iemand enig idee wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Druk de aan/uit-knop en de home-knop een tijdje tegelijk in.
Dan wordt hij gereset, dat zou moeten helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Yup! Waarschijnlijk heb je hem in de herstelmodus (DFU-mode) staan. Koppel hem aan iTunes, en download de software (opnieuw) bij software updates.. Dan moet ie het als het goed is weer doen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak heeft het nu om hem uit en weer aan te zetten en als dat niet lukt zou ik naar de winkel gaan