mijn whatsapp loopt vast. Hoe los ik dit op?

mijn What app loopt sinds een paar dagen vast. als ik op het balkje klik voor typen doet hij het in het begin wel. ik kan dan een paar woorden typen maar dan gaan de letters weer weg. Na nog een keer klikken en lang wachten doet hij het weer maar daarna gebeurt hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen. opnieuw installeren werkt niet. ik heb een samsung galaxy fame

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13.9K

Antwoorden (2)

Als het goed is heb je een Wiget op je telefoon staad en die heet: active apps. Als die niet op je hone staad hou je het scherm ingedrukt en gaat hem zoeken bij wigets. Als je hem hebt open je hem en klikt of op Proces eindigen of op Alle processen eindigen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb gekeken maar ik heb geen widget actieve apps. als ik de grote knop op mijn telefoon inhoud kan ik wel recente apps afsluiten. maar dit doe ik al meerdere dagen per dag en ik merk geen verschil.
Je kan is een keer controleren hoeveel geheugen er nog op je telefoon staat in gb's als deze te vol staat kan het zijn dat je telefoon zodanig langzaam wordt dat het bepaalde apps niet meer kan bijbenen. Je kan ook controleren hoeveel media je hebt ontvagen op whap (foto's, vid's, audio en gewone berichten) en dat verwijderen dat, werkt precies hetzelfde als de opslag alleen heeft dit met je processor te maken. om te controleren hoeveel ruimte je ontvagen hebt vind je Instellingen> account> gebruik op diepagina kan je ook alles verwijderen bedenk je dan wel dat je al je gesprek wist inclusief foto's etc suc7 met je probleem