hoe heet zo,n ding die ik in de aansluiting van mijn nokia kan doen en daaraan zit een aansluiting van een gwne 3,5mm jack?

wat voor een hoofdtelefoon aansluiting heeft de nokia e71, geen normale 3,5mm. en waar kan ik zo,n ding kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik had hetzelfde probleem maar ik heb een verloopje gekocht en het weekt prima

Gr hylke (ik geef dit antwoordt op mijn nokia e 71)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De Nokia E71 heeft een 2.5 mm aansluiting. Je kan hiervoor een 2.5 mm adapter kopen, waaraan je de 3.5 mm hoofdtelefoon/oordopjes aan kan sluiten. Volgens mij zijn deze gewoon te koop in electronica- en gsmwinkels. Vraag het eventueel aan het personeel aldaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aansluiting van de Nokia is bedoeld voor een headset mét microfoon.
Het plugje bevat dus behalve de links en rechts aansluiting ook een microfoon aansluiting.

Misschien dat een simpel verloopje naar 3,5mm stereo wel werkt, dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.

Je kunt ook zoeken naar een kabeltje met aan het uiteinde een microfoontje met schakelaar en een aansluitbus voor jouw 3,5mm hoofdtelefoon, deze kabeltjes zijn voor diverse merken verkrijgbaar - wellicht ook voor de Nokia E71