hoe kan je op je android tablet op facebook een groepchat maken?

Op de tablet kan je geen groepschat maken maar op pc wel hoe moet dat op android tablet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op een android mobiel staat op de facebook app bij de chat onderin je scherm groep. Als je deze aanklikt en dan de mensen die je in die groep aanklikt heb je groepchat. Ik weet alleen niet of dit ook zo werkt op een tablet. Anders is er nog de messenger app van facebook hierop kan het sowieso. Hoop dat je hier wat aan hebt.