App sluit zonder reden...?

Ik heb een probleem.

Als ik bezig ben met een app (in dit geval goeie vraag dus) sluit hij onverwachts. Het gebeurd niet vaak maar is wel raar hij geeft ook niets aan van een fout of een melding hij gaat alleen naar de homescreen.

Heb een iPod touch 2e gen.

En Jan hij is up-to-date.

Thnx alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan loopt de app vast. Heb je dit bij veel apps?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
valt mee hij viel net weer uit bij deze app.
Het beste wat je kunt doen is de app verwijderen en hem er dan weer onieuw opzetten.
Je account blijft gewoon bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is bij mij ook wel eens gebeurd, verwijderen en opnieuw instaleren heeft toen ook geholpen ja!
dan crasht de app kijk bij de recentie er zal vast staan 'app crasht' zo niet? schrijf het er zelf bij en dan zal er spoedig een update komen met een bug fix
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak licht het aan de app. Bij de vorige versie van goeievraag had ik dit ook vaak, nu is het verholpen.
Heb je jailbreak? Dan licht het hoogstwaarschijnlijk daar aan. Had ik ook.