Samsung toetsenbord op Acer liquid Z5. Wie helpt me?

Ik heb een acer liquid z5 en heb daar op het standaart google toetsenbord. Ik vind het samsung toetsenbord mooier en lekkerder typen. Ik heb mijn telefoon ge-root dus dat staat al niet in de weg. Wie kan mij helpen? ik heb android 4.2.2

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de google play markt zijn genoeg toetsenborden te downloaden, maar ik weet niet of die het op de acer z5 zullen doen. Zelf heb ik een acer e2, daar willen ze het niet op doen.