Foutmelding op Samsung mobiel, hoe verwijder ik dat?

Ik heb blijkbaar een bestandje half verwijderd o.i.d. want ik krijg bij het aanzetten van mijn samsung omnia qwerty de foutmelding dat het bestand WLMImageupdate fouten bevat. Waar moet ik dit bestand zoeken en hoe kan ik dit verwijderen zodat ik die foutmelding niet elke dag krijg?

Verder nog een vraag. Ik krijg vandaag een nieuwe mobiel (de oude gaat naar mijn vriend vandaar dat ik de eerste rvaag wel graag beantwoord wil hebben ;-) en ik wil graag smsjes van deze telefoon op mijn nieuwe zetten. Kan dat? En zo ja, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste,

Wij adviseren jou om een volledige reset van de telefoon uit te laten voeren bij een van onze service punten.
Het voor jou dichtstbijzijnde service punt kun je terugvinden via de volgende link. Indien onze medewerkers je hierbij niet verder kunnen helpen, kunnen zij jou informeren wat de mogelijkheden zijn om het toestel weer werkende te krijgen.

http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste, Dat klopt helaas. Deze melding geeft aan dat een glitch is ontstaan in de software van jouw telefoon, die enkel door een softwareupdate of door een reset kan worden verholpen.
Je kunt media-bestanden nog overzetten op een SD-kaart, of via Kies/PC Studio om deze te bewaren. Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste MSK, Dat is helaas niet mogelijk. De Galaxy Text draait onder Kies en dit programma ondersteunt geen backup van tekst-berichten. Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl