telefoon word erg warm tijdens een spel.. kan dit kwaad?

Ik heb een galaxy s3 en de s5 bij de s3 word het erg warm tijdens het spelen van castle clash echt super heet gwn... en bij de s5 ook maar minder.. kan dit nou kwaad of niet??? Btw de s3 is al meer als nu 2 jaar oud...

Groeten, itsNicoo!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
probeer eens background apps uit te zetten als je t speelt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan geen kwaad. Wel beter om bij erge hitte te stoppen, voor het toestel zichzelf uitschakelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
alleen gaat de batterij sneller leeg en de telefoon word langzamer. Als je te lang doorgaat dan kan het toestel zelf uitschakelen.

Antwoorden (1)

Nee.
Als het goed is zitten er sensoren in je processor en mobo die in de gaten houden hoe warm hij is.
Als hij te warm word zet hij zichzelf uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je me die zekerheid geven dat ze er in zitten? Haha Groete
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bijna elke telefoon heeft deze veiligheid ingebouwd. Zolang je je telefoon niet hebt geroot, dan gaat deze vanzelf uit wanneer er oververhitting dreigt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke.. maar is het niet schadelijk? De s5 word namelijk bij de batterij heel warm tijdens een spel. Het voelt echt slecht aan..