In welke android app kan ik de tijd van bonaire zien?

als ik ga naar de standaard app 'klok' en dan klik op 'wereldklok' dan klik ik op 'plaats toevoegen' dan zoek ik op 'bonaire' maar dan zegt die geen resultaat.

dus mijn vraag of daar een app voor is.

PS. ik heb een galaxy s2

Toegevoegd na 27 minuten:
op geen 1 van de gedownloade apps uit de market het gedaan :(
ook niet de standaard

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Op onderstaande link staan apps waar je de tijden van andere plaatsen kan aflezen.

Welke app jij het prettigst vindt zal je zelf moeten uitzoeken.

https://market.android.com/search?q=wereldtijd&c=apps