Dat is helaas niet mogelijk. Wel kan je hem als je heel snel een map maakt met 2 Apps en dan snel de kiosk erbij hem in een map doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovenstaande antwoorder heeft gelijk, maar ik zal de beschrijving hieronder iets verder uitbreiden. Normaal gesproken kun je "Kiosk" niet toevoegen aan een map, maar er is een omweg. Als "Kiosk" eenmaal is ondergebracht in een map, zie je "Kiosk" niet meer in beeld; verborgen!

Ik zal hier beschrijven hoe je Kiosk kunt verbergen:

1) Houd "Kiosk" ingedrukt totdat alle iconen beginnen te wiebelen.
2) Plaats "Kiosk" naast 2 andere apps (in dit voorbeeld App1 en App2) die bij elkaar horen en die je wel bij elkaar in één map wilt hebben. Je kunt voor het gemak ook even 2 willekeurige Apps nemen om te testen.
3) Sleep nu App1 bovenop App2 zodat een map wordt aangemaakt op de iPhone.
4) Precies op het moment dat de map wordt aangemaakt, pak je met één vinger de "Kiosk" app beet. De timing komt heel nauwkeurig, je moet het precies doen als de map voor App1 en App2 aangemaakt wordt.
5) Als je de timing juist hebt, heb je "Kiosk" onder je vinger en kun je deze slepen in de nieuw aangemaakte map.
6) Druk nu op de iPhone knop onderin om het wiebelen te stoppen.

Als je de map verlaat zie je dat "Kiosk" is verdwenen. Pas als je de map opent, is "Kiosk" weerzichtbaar.