Sinds een tijdje doen de geluids effecten het op mijn ipad mini het niet meer, iemand hier ervaring of een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je iPad heeft 2 soorten volume. De ene is het "algemene" volume (van meldingen, muziek, filmpjes etc.). De andere zijn de geluidseffecten. Beide kun je apart van elkaar uit en ook weer aanzetten.

Als je op het hoofdscherm bent en je drukt op de volumeknopjes gaat je algemene volume omhoog (of omlaag). Voorwaarde is wel dat de vergrendelknop boven de volumeknoppen ook omhoog staat (als die is ingesteld op geluid aan/uit, deze kan ook op roteerbeveiliging staan - zie de instellingen).

Als je in een spel/app bent en je drukt op volume dan zet je het geluid van de geluidseffecten harder of zachter.

Mochten bovenstaande punten niet helpen dan kan ook de instellingen van de betreffende app de schuldige zijn. Tot slot kan het ook nog zo zijn dat de speakers van je iPad defect zijn (maar dan moet je helemaal geen geluid meer horen).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het volume van bijde soorten staat voluit en op youtube speelt hij ook gewoon geluid uit dus de speakers zijn niet kapot alleen de geluidseffecten doen het niet, en ik heb geen idee hoe ik dit oplos?