Welk Android toestel komt kwalitatief goed overeen met de Nokia E6?

Momenteel heb ik een Nokia E6 en deze bevalt mij heel goed, maar niet alle apps zijn beschikbaar voor Symbian, dus daarom zou ik graag willen overstappen op een vergelijkbaar Android Toestel. Mijn ervaringen met Nokia zijn altijd zeer goed geweest, dus ik hoop dat er een ander Android merk is dat kwalitatief redelijk overeenkomt met een Nokia E6.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Eigenlijk kan je dan tegenwoordig bijna alle android toestellen kopen. Bij android heb je 'high-end' en 'low-end' toestellen. High-emnd toestellen zijn velen malen sneller (en beter)
dan de Nokia E6. Dan heb ik het over:
- HTC One X
- Sony Xperia
- Samsung Galaxy Note
- Samsung Galaxy S II
- LG Optimus 2x

Je hebt ook low-end toestellen, die komen meer in de buurt qua snelheid, maar zijn soms nog steeds sneller:
- Samsung Galaxy S Plus
- LG Optimus
- Samsung Galaxy Ace

High end is natuurlijk sneller en beter, maar ook duurder.
Verder qua merk liggen ze allemaal niet ver uit elkaar.
Maar zo goed als Nokia is.....(denk aan 3210)...dat is niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik heb toch maar besloten om een iPhone 4s te nemen en die bevalt mij, op een paar punten na, ook zeer goed. De Samsung Galaxy S2 ook overwogen, maar mijn vorige ervaring met een touch screen van Samsung was niet echt geweldig. Met LG en HTC heb ik nog geen ervaring.