Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben van plan de Samsung Galaxy Gio te kopen. Weet iemand of ik daarop youtube filmpjes en uitzendingen van rtl gemist kan kijken? (evt. met apps)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
889

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja als er wifi op zit wel ja. of met je provider internetten maar met internet kan je dat gewoon doen ja. meestal zit youtube er als standaard app op. maar rtl gemist moet je gewoon op internet gaan!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Youtube filmpjes zit een standaard Youtube app voor op de telefoon en voor RTL gemist kan je de, onofficiële, RTL gemist app gebruiken (zie link). RTL gemist via de browser (dus gewoon op internet) werkt niet op deze telefoon omdat je daar Microsoft Silverlight voor nodig hebt.
Maar het simpele en korte antwoord op je vraag is: ja, dat kan zeker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit wifi op, dus in huis en op bepaalde plekken kan dit gratis. Anders kost het geld, de prijs ligt aan je provider
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de samsung galaxy gio niet kopen een vriend van mij heeft hem ook en hij loopt telkens vast en is niet bepaald snel dus youtube filmpjes en rtl gemist kijken gaat niet altijd even soepel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding