hoe zorg ik dat mijn muziek terug op iphone geraakt?

mijn laptop werd een aantal weken terug gestolen , sindsdien heb ik reeds een nieuwe gekocht maar nu heb ik het probleem dat de muziek die ik nu download in de map 'bibliotheek' geraakt in iTunes.. waardoor deze niet op men iphone geraakt. Mijn muziek die al voor dat men laptop gestolen werd op men iphone stond staat in de map 'op deze iphone' in iTunes.. Nu vroeg ik me af hoe ik men nieuwe gedownloade muziek van in de map bibliotheek ook op men iphone krijg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaat het om muziek die je aangekocht heb in de iTunes Store? Of om muziek van een andere bron?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
van een andere bron..

Antwoorden (2)

Je moet ervoor zorgen dat je nieuwe laptop de hoofdlaptop wordt voor je iPhone. Dat wil zeggen dat hij met alleen deze laptop synchroniseert als je hem aansluit. Alle muziek die je nu uit andere bronnen kan halen moeten weer opnieuw worden toegevoegd aan je iTunes bibliotheek. Dit doe je door alle muziek naar iTunes te slepen. Alle muziek die je al op je iPhone hebt staan van je oude laptop moet je opnieuw uit die bron halen en opnieuw toevoegen aan de bibliotheek van iTunes. Vervolgens synchroniseren met je iPhone en alles staat er weer op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Exporteer al je muziek van je iphone naar je PC met iFunbox, voeg deze weer toe aan je iTunes library.

Sync je iPhone opnieuw met je vernieuwde library, nu gaat iTunes protesteren dat je iPhone al met een andere library is ge-synced en dat alles verwijderd wordt als je de sync aktie doorzet, maar deze verwijdering betreft de muziek die je al veilig hebt gesteld met iFunbox dus kun je hier rustig op OK of JA klikken....