Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik weer aan internetverbinding?

Ik ben op vakantie gegaan voor 4 weken, en nu doet mijn internet het niet meer op mijn BlackBerry.
Hij is geldig tot November dus ik snap het niet.
Weet iemand hoe hij het weer kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik op je Blackberry toets en ga naar "opties" kies dan "mobiel netwerk" kijk of "gegevens service" ingesteld is op "aan" en "tijdens roaming" ingesteld is op "vragen" en je "netwerk selectie modus"op automatisch. Kijk ook of bij het hoofdmenu of bij "verbindingen beheren"je mobiel netwerk wel staat aangevinkt. Mocht dit allemaal zo al ingesteld staan probeer dan nog even opnieuw te registreren. Klik op je BB toets, ga dan naar "opties" kies dan "geavanceerde opties" kies dan "hostrouteringstabel"
klik daar op met de middelste knop ( trackpad) Dan opent een scherm. Druk dan op je Blackberry toets en kies de optie "nu registreren" . Nu heb je alles gedaan wat je zou kunnen doen om hem weer aan de praat te krijgen. Hoop dat het zo goed komt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De provider contacteren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 1e stappem herhalen volgens het boekje wat je ook deed toen je de telephone net had gekocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding