Hoe kom ik weer aan internetverbinding?

Ik ben op vakantie gegaan voor 4 weken, en nu doet mijn internet het niet meer op mijn BlackBerry.
Hij is geldig tot November dus ik snap het niet.
Weet iemand hoe hij het weer kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik op je Blackberry toets en ga naar "opties" kies dan "mobiel netwerk" kijk of "gegevens service" ingesteld is op "aan" en "tijdens roaming" ingesteld is op "vragen" en je "netwerk selectie modus"op automatisch. Kijk ook of bij het hoofdmenu of bij "verbindingen beheren"je mobiel netwerk wel staat aangevinkt. Mocht dit allemaal zo al ingesteld staan probeer dan nog even opnieuw te registreren. Klik op je BB toets, ga dan naar "opties" kies dan "geavanceerde opties" kies dan "hostrouteringstabel"
klik daar op met de middelste knop ( trackpad) Dan opent een scherm. Druk dan op je Blackberry toets en kies de optie "nu registreren" . Nu heb je alles gedaan wat je zou kunnen doen om hem weer aan de praat te krijgen. Hoop dat het zo goed komt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De provider contacteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 1e stappem herhalen volgens het boekje wat je ook deed toen je de telephone net had gekocht