als ik mijn wekker op mijn blackberry aan zet, maar mijn telefoon uit, gaat hij dan wel af automatisch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Test het........ Zet je wekker over 1 minuut en zet je tel uit... Gaat over 1 min de wekker af dan werkt t. Is hij na 10 min nog niet af gegaan dan werkt t niet :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies. kan je toch makkelijk testen. Heb ik bij een sony Ericsson ook gedaan. En dat werkte. Bij android weet ik niet. Mm. Even testen.

Het beste antwoord

Ja je telefoon gaat automatisch aan op tijdstip dat je je wekker in hebt gesteld. Mijn bb doet dat wel. Dus ik neem aan dat dat bij elke bb is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha lekker he ?? ;-)