Is het zo dat als dat alsje meer AppS op je iPhone zet hij sneller leeg gaat? En dan bedoel ik AppS waarbij berichtgeving er niet is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

apps die gebruik maken van internet zullen je batterij wel sneller leeg laten lopen maar je kan zoveel apps downloaden als je wil zolang je ze maar sluit door 2 keer achterelkaar op de home button te drukken en vervolgens komt er een schema onderin van alle geopende apps houd je vinger op 1 van deze apps zodat ze beginnen te trillen en er een rood figuurtje verschijnt. Als je op deze figuurtje klikt dan zul je die app sluiten. Heb je veel apps aan staan dan zal je iphone trager reageren maar daar heb je niet vaak last van met een iphone.