Waarom laad mijn ipad zo langzaam op?

Ik heb een ipad 3 retina met de oude aansluiting. Met de orginele kabel van 1 meter is er geen probleem. Maar als ik een imitatie kabel van 2meter gebruik laad hij amper nog op, bij gebruik loop hij zelfs leeg. Ligt het aan de lengte of om het feit dat het imitatie is?

Iemand WERKENDE suggesties die een goede en lange kabel heeft gevonden?

Toegevoegd na 6 uur:
Geprobeerd met usb verlengkabel: krijg de melding 'opladen uit'. Hij krijgt dan niet genoeg stroom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

Neem de originele kabel die bij je iPad hoort, en koop een USB verlengkabel. zo doe ik het ook en heb geen probleem verder. Let wel, als ik m'n ipad probeer te laden met mijn iphone lader, dan duurt dat ook langer... i.e. gebruik jij wel de originele ipad lader(die dikke?)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik inderdaad de grote 10w usb lader ipv de kleintjes van de iphone! Oke dan kan ik dat ook nog proberen. Maar het lijkt me dat er gewoon langere werkende kabels bestaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verlengkabel werkt niet. Krijg de melding 'opladen uit' ipv het stroomschokje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ook
Is ie van Apple Want ik heb er ook 1 gehad van de Xenos.Ik dacht dat er geen verschil zat tussen een echte en een neppe!
Maar er zat wel een verschil in . Als ik de IPad ging opladen ging ie wel opladen maar toen ie bij 63% was ging ie omlaag
Dus koop geen neppe maar een echte ik heb gezien dat je bij Apple een langere kan kopen
Maar je kan ook naar de Action gaan en daar een gaan halen
Die is ook nep maar werkt Prima
De oplader kost trouwens 1,99