kun je een iPhone zonder de functie panoramafoto's toch daarvoor gebruiken?

het gaat om een wat oudere iPhone, de nieuwste iOs is erop geinstalleerd.
er is een betaald app-je maar kan het ook gratis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, maar op een omslachtige manier. Maak foto's vanuit een standpunt 360 graden rond. Laat elke foto iets overlappen. Zorg dat de horizon gelijk blijft. Dus statief gebruiken. Laadt vervolgens alle foto's in een fotobewerkingsprogramma (bv. Adobe photoshop) op jouw computer en plak de handel aan elkaar. Maar of je dat wilt? Overigens zijn de meeste Apple app's betaald. Succes