Kan ik push-berichten uitschakelen?

Telkens als ik ook maar heel even geen bereik heb met mijn telefoon, krijg ik daar een push bericht van. (Ik heb een iPhone) Als ik hem dus een paar uur in mijn broekzak heb, en er niet op kijk, moet ik eerst wel 20 push berichten wegdrukken, voordat ik iets kan doen.

Mijn vraag is dus of ik deze meldingen uit kan schakelen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ja, natuurlijk. Dit kan via instellingen en dan het schuifje 'berichtgeving' uitzetten.

Toegevoegd na 16 uur:
Waarom die min?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan, Bij instellingen en dan bij berichten of berichtgeving.