Hoe kan ik uitstellen dat ik altijd mijn vergrendelscherm wil veranderen d.m.v galerij?

Ik heb een samsung galaxy s advance. Door te weinig opslagcapiciteit kan ik niet in mijn galerij. Dit is geen probleem omdat ik een andere app heb, die altijd al op mijn telefoon stond: foto's, waarmee ik precies hetzelfde kan. Ik wilde mijn vergrendelscherm veranderen (op dat moment kon ik nog in mijn galerij) en toen ik dat deed stond er: wilt u dit altijd met galerij voltooien, en klikte ik perongeluk op ja. Nu kan ik niet meer in mijn galerij en kan ik dus mijn vergrendelscherm niet veranderen. Ik vind dit erg vervelend. Iemand hier verstand van? Reacties zijn meer dan welkom!! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

1. Ga naar de Android-instellingen;
2. 'Apps';
3. Ga naar rechts, naar het tabblad 'Alles';
4. Ga naar 'Google+';
5. Druk op 'standaarden wissen.'

Toegevoegd na 2 minuten:
En doe hetzelfde bij de galerij applicatie.