Hoe zet ik het blauwe lampje op mijn BB uit en mijn toestenbordverlichting weer aan?

Bluetooth staat niet aan en bij opties is er geen mogelijkheid om de toetsenbord verlichting aan te doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Batterij eruit gehaalt en uit gezet enzo werkt niet :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als dit plotseling is gebeurt, dan even het toestel uit zetten en dan weer aan, dat truukje helpt met de meeste smartphones.
BB is daar geen uitzondering op.