waarom werkt de camera op mijn smartphone niet meer?

Hallo, ik heb een chinese smartphone (thl w100) en sinds kort werkt mijn camera niet of amper meer. Het scherm wordt dan helemaal groen en je kunt alleen groene fotos maken of je krijgt een zwart scherm waarop staat 'kan geen verbinding maken met camera'. Ik denk dat het niet uitmaakt dat het een chinees merk is. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hallo, ik zou er even mee naar een telefoon reparatie winkel gaan, ik denk namelijk dat er een 'draadje' of iets dergelijks los zit.
Deze jongens zijn er handig en kunnen dit makkelijk repareren.

Hoop dat je hier iets aan hebt