Iphone fotos niet kunnen verwijderen?

Hej ik heb op mijn iphone fotos staan van de nieuwe aangemaakte mak( niet door mij aangemaakt) fotostream ofzo, ik kan die afbeeldingen dus niet verwijderen op mijn iphone, ook niet langs pc, ook niet langs itunes, hoe verwijder ik ze dan wel??

Btw: Zijn fotos van facebook enzo, die ik trok met iphone screen camera, hoe kan ik deze verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (1)

Nee, het is helaas niet mogelijk om losse foto's uit de fotostream te verwijderen. Momenteel is de fotostream een soort van fotoalbum. Dit fotostream album kan maximaal 1.000 foto's bewaren en bewaart alleen foto's van de laatste 30 dagen. Als het goed is verdwijnen foto's dus vanzelf na 30 dagen.

Als je desondanks toch van je foto's uit de fotostream af wilt, is er maar 1 optie en dat is de fotostream uitschakelen en weer inschakelen. Je wist dan alles foto's uit de stroom. Dit moet zowel op Internet gebeuren (tenminste als je iCloud hebt), op je PC of Mac en op je Apple apparaat (je iPhone, je iPad, etc.) om er zeker van te zijn dat ze niet terugkomen in de fotostream.

Uitschakelen/inschakelen op iCloud
1. Ga op internet naar www.icloud.com
2. Klik op je naam in de iCloud homepage (de pagina waarop alle iCloud iconen staan).
3.Click op "Geavanceerd"
4. Klik op "Fotostream opnieuw instellen"

Uitschakelen/inschakelen op Apple apparaat
1. Ga naar "Instellingen"
2. Kies "iCloud"
3. Ga naar "Fotostream"
3. Schakel de fotostream uit en weer aan

Uitschakelen/inschakelen op Mac
Als je in iPhoto of Aperture op de Mac ook fotostream hebt aangezet, moet je ook in deze applicaties de stroom "resetten".

1. Open de applicatie
2. Ga naar "voorkeuren" (preferences) en dan "fotostream"
3. Schakel de fotostream uit en weer aan

Uitschakelen op de PC
Op de PC kun je fotostream foto's verwijderen door ze weg te halen uit de fotostream download folder. Standaadr is deze folder hier te vinden => C:\Users\Apple\Pictures\Photo Stream\My Photo Stream.

Nogmaals, deze acties wissen de gehele fotostream want wissen per foto is nog niet mogelijk in deze eerste release.

Zie ook: http://support.apple.com/kb/HT4890