Youtube werkt niet goed?

Voorheen, als ik met mn iphone thuis op Wi-Fi zat werd een Youtubefilmpje na het starten snel gebufferd, maar nu doet hij dat niet, dus hij loopt snel vast, en dan moet hij weer bufferen. Weet iemand hoe dit kan komen? Ik zit zelfs dichtbij mn router/modem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je je browsertabjes al allemaal dichtgezet en je iPhone al een keer helemaal uit en dan weer aan? Dat hielp bij mij toen ik dit ook een keer had. Youtube heeft ook wel eens problemen met z'n pijp (of het is een of andere Amsix centrale of zo), het kan ook zijn dat het morgen weer gewoon beter gaat.