Hoe zet ik me bestanden over? (Samsung galaxy s3 mini)

Hallo, ik heb een vraag en ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ik heb een samsung galaxy s3 mini waar het beeldscherm van kapot is en hij gaat niet meer aan. Heb zelf al een nieuwe mobiel dus deze laten repareren vind ik niet nodig. Alleen er staan nog veel fotos op het telefoon geheugen. Geen sd kaart dus. En als ik 'm aansluit op de pc staat er dat er geen bestanden opstaan? Dus hoe moet ik dit nou doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sluit hem aan op pc. Als uw pc dan verbinding heeft gemaakt zal er een map openen met bestanden. Als u dat ziet klikt u op 'Telefoon' daar zie je de bestanden die op de Telefoon stonden. Als u dan zoekt naar 'DCIM' en opent ziet u daar alle foto's die u heeft gemaakt. Gedownloade bestanden worden hierin genoemd als 'Downloads'

Toegevoegd na 51 seconden:
Als pc nog niks vind. Is de mobiel mogelijk gerest.

Toegevoegd na 1 minuut:
gereset bedoelde ik ;p